NORMES I CONSELLS D'ÚS DEL FORO (llegiu-ho abans de postejar)

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

NORMES I CONSELLS D'ÚS DEL FORO (llegiu-ho abans de postejar)

Missatge  Admin el Dl Oct 27, 2008 1:50 am

Per a garantir el correcte ús d'aquest foro i evitar mal entesos, és obligatori respectar aquestes normes bàsiques de comportament. L'incompliment d'aquestes normes suposarà l'expulsió immediata del foro. Els moderadors seran els encarregats de detectar les infraccions i banejar a l'autor o autors. A més a més, per a evitar que el fil on s'hagin produit els fets punibles es desvii del tema inicial, s'esborraran tant el missatge ofensiu com els missatges que facin referència al primer (comunicant aquestes actuacions als autors dels missatges eliminats).

    #Per a accedir al foro heu d'acreditar que teniu fills al col·legi Teresa Claramunt de Sabadell. És per això que en donar-vos d'alta com a usuari registrat d'aquest foro, se us demana que indiqueu el curs del nen més petit que tingueu al col·legi. També és obligatori que poseu els cursos i els noms dels nens que tingueu al col·legi. D'aquesta manera garantirem que només som pares del col·legi i sabrem qui sóm cadascú de nosaltres. Aquesta informació l'haureu d'anar actualitzant cada curs. Cada inici de curs es recordarà aquesta actualització. La no actualització del curs pot ser motiu d'exclussió del foro.

    #Tothom pot veure i llegir els temes de l'apartat General (excepte les presentacions).

    #Els membres registrats poden veure, llegir, obrir nous temes i contestar qualsevol dels temes iniciats en tot el foro. No poden iniciar temes de conversa en l'apartat de junta, acció que és reserva als membres de la junta.

    #Els moderadors seran els membres de la junta i els membres participants de les comissions que siguin designats per a aquesta tasca. La funció principal dels moderadors és el correcte desenvolupament d'aquest foro. Les decissions preses pels moderadors són incontestables. En tot cas, si es detecta un abús en les funcions de moderador, correspondrà als administradors resoldre el conflicte.

    #No es permetrà cap tipus de comentari directament insultant o vexatori contra qualsevol persona, sigui aquesta membre del foro o no.

    #No es tolerarà cap missatge amb continguts xenòfobs, discriminatoris per raons de sexe, religió, ideologia... ni missatges amb continguts pornogràfics o de violència.

    #Els missatges SPAM, anuncis comercials, intercanvi de programari, i altres, són activitats estrictament prohibides. El foro no s'ha creat per aquestes activitats.


Recordeu que esteu en un foro, i que els missatges escrits poden no ser apreciats amb la intencionalitat que voldrieu. Mireu de complementar els comentaris fets amb els emoticons, de manera que tots puguin veure si és una ironia, si es diu content o enfadat...

De la mateixa manera, sigueu curosos a l'hora de redactar un missatge, rellegiu-lo més d'una vegada i, així, us assegurareu que no hi puguin haver mals entesos.



Moltes gràcies a tots per la vostra cooperació.


Editat per darrera vegada per Admin el Dj Des 04, 2008 1:28 pm, editat 2 cops en total (Razón : Modificació reglament)

Admin
Admin

Nombre de missatges : 2
Registration date : 09/10/2008

Veure perfil de l'usuari http://teresaclaramunt.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum